karekökkareküp

Ya bu yasta olup da hala ders calısmak cidden cok acı veriyo bazen. Hayır mesela ben koccaa insan olmusum artık .matematik ögrenmenin ne anlamı var bu saatten sonra. Kareköküdür, havuz problemidir, eşleniğidir eşitsizliğidir. Ben mutluydum bunları bilmeden. Hayır işime de yaramıyodu zaten cidden. İlerde para hesabı yaparken kullanmıcam yani karekökü yada havuz işçi hacim problemleri işime yaramıcak .

Kekse diyorum daha farklı yerlerde olsaydım. Kekse yine üniversitede ögrenci olsaydım ama bu sefer daha farklı şehirlerde daha farklı insanlar arasında. Farklı şeyler öğrenerek. Memnun degil miyim hayatımdan. Yoo memnunum. Hala iş arıyo olabilrim sınav derdinde olabilirim bazen parasız kalıyo olabilirim. Ama…(evet,galiba memnun degilim! )

Mesela ben ne zaman ölücegimi öğrenme ihtimalim olsa öğrenmek istemezdim. Ne gerek var ya. Yaşa işte son gün gibi hergünü.olsa napcan yapmacık bi tavır herkese bi pişmanlık falan. Hem ben telaş olurum kimi görsem ne yesem son kez acaba nereye gitsem. Ölmeden kimle öpüşsem falan mesela. Yada son kez hangi şarkıyı dinlesem gibi. Ben karar vermeye çaışırken giderim zaten kesin.

Ha ama nerde kiminle yaşıycagımı cidden bilmek isterdim.

Bide pazardan corap aldım bugun .bi corabın beni bu kadar mutlu edicegini bilmezdim mesela. Sarı bi corap üstünde domuzlar işte kanatlı ucuyo falan. Sonra gittim aynısından bidaha almaya. Adam tanıdı beni! Dedi degistrmeye mi geldin hayır bitane daha alcam dedim iyi mi. Nitekim aldım da.şimdi baktım da haftaya bidaha alsam adam hakkımda ne düsünr acaba.hani tanıdı ya kesin hatırlıcak.

bugun feci geyiğim geldi.ve cumartesi sebebiyle evde oturamıyorum.bırakın beniiiğ......derkennn bir tlf aldım ve cumartesi geceme bir anlam geldi.paris is burninnn eşliğinde giyinip çıkayım ben o zaman yahu.

si ya o halde.

0 bıdı:

Yorum Gönder