günahkar

Bugün Allahın belası bi satış temsilcisinin g.tunden anlamasından doğan yanlışlık yüzünden bi kargo şirketini arıycam diye kayboldum. Benim yaşadığım şehirde buralar da mı varmış dedim. Hayır bi Allahın kulu da bilmez mi UPS kargoyu. Bide simdi ''yu pi es'' desem anlamıcak diye '' U Pe Se '' kargo varmıs buralarda biliyo musunuz?! '' dedim bakkal amca ‘yu pi es mi’ dedi. Zaten ordan anladım ben var bi bokluk. Neyse ve gittigim semtin adı da Tabakane bu arada, belli bişiler oldugu aslında :) velhasıl; ( bu kelime de nerden cıktıysa ) sonunda bulduk sevgili kargo şirketini ama sevincim kursagımda kaldı alamadım paketimi aldığım yerin ödeme icin talimat vermesi gerekiyomuş. İşte o an koptu bende ipler de orda arıza cıkarmıyım dedim. Beceremem böyle şeyleri. Tabi kaybolunan yolun bir de geri dönüşü var orasını hiç anlatmak istemiyorum direk ter basıyo sinirden .
Derken bi dükkana girip de hayatımın şarkısının sözlerini duydum ve o an koptum sinir minir kalmadı!
‘’Seni sevmek bir günahsa eger ben anadan dogma bir günahkarım.’’
Bu nedemektir ya. Anadan doğma günahkar nasıl olur diye gözümde canlandırdım da o an. Cok feci cok. ehu.

2 bıdı:

Travis dedi ki...

bu laflar yasaklanmalı, kullananlar falakaya yatırılmalı.. kurtulamadık hala özcandenizin halkımız üzerinde bıraktıgı şu etkiden.. bu arada sedasayanı da hırpalamalı..neden mi? sevmiyorum:)

matilda dedi ki...

hmm. herkesi kendi halinde bırakalım bence bosver:)

Yorum Gönder