gece gibi bisey

böyle bi ilac olsa da keske bütün agrıları kesse demişler midir acaba eskilerde cook eskilerde. mesela ben ictim simdi o agrı kesici denilen şeyi ama yine de gecmiyo boynumun agrısı. hep başka yastıkla uyumanın hazin sonu. bi daha yanımda diş fırcamı götürdüğüm gibi yastığımı da götürücem uyumaya gittigim arkadasıma.karar verdim. şu an verdim bu kararı.
ya bi de özlemek ne acı. güzel ama bi acı hissettiriyo ya. ben hep geçmişi özleyen bi insan oldum ki hiç sevmiyorum bunu. içim bi tuhaf oluyo geçmişle ilgili anıları düşününce kendime acı falan çektiriyorum. hani normal insanlar ne güzeldi yaa diye düşünür de geçerler ya ben daha bi tuhaf hissediyorum. duygularımı seviyim. basta küfür etmistim düzelttim.
gud nayt
and special thanks to watch me or read me or dont want to read me or so bla bla :)

1 bıdı:

ciyad dedi ki...

bakkal amcanın cevabına koptum :D

Yorum Gönder